چاپ این صفحه

بروزرسانی توافقنامه چاپخانه آروین

مفاد توافقنامه چاپخانه آروین بروز شد.
ضمن تبریک به مناسبت سال نو کاری به استحضار مشتریان عزیز می رساند، حسب نیاز به تغییرات در موارد توافقنامه و وعده اطلاع رسانی در صورت تغییر در آن، متن جدید توافقنامه بشرح ذیل می باشد.
 
 1 - در سفارشات استمپری نظر به عدم امکان پیش بینی مشکلات چاپ و رایت در تولید، فاکتور نهایی بر اساس تولید تا سقف 5 ٪ + - تغییر نسبت به میزان سفارش اولیه تنظیم و صادر خواهد شد و بعد از محاسبه میزان تلرانس تولید، فاکتور نهایی ملاک محاسبه قیمت و تسویه حساب می باشد و مشتری با علم به این مطلب اقدام به ثبت سفارش می نماید.
 2 - اجرای سفارش تنها از زمان پرداخت 70 درصد مبلغ کل فاکتور( پیش فاکتور) به عنوان پیش پرداخت امکان پذیر می باشد و الباقی مبلغ فاکتور هنگام تحویل کالا تسویه خواهد شد. در صورت عدم تسویه نهایی، چاپخانه امکان تحویل کالای سفارشی را به خریدار نخواهد داشت.
3 - قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، از تاریخ پیش‌فاکتور تا 1 روز معتبر مي‌باشد.
4 - تعهد تحویل کالای سفارشی در شرکت آروین لوح پرداز می باشد و هزینه حمل و نقل محصولات به عهده خریدار می باشد. ( محصولات استمپری از کارخانه ارسال می شود.)
5 - در سفارشاتی که طراحی توسط کارفرما ( سفارش دهنده ) انجام شده است، مسئولیت اشکالات ناشی از طراحی به عهده ی کارفرما می باشد.  
6 - لوح فشرده ای که جهت تکثیر استفاده می شود ( مستر کپی ) عودت داده نخواهد شد. لذا از آن نسخه پشتیبان تهیه نمایید. هرگونه عیب و نقص احتمالی موجود در مستر ارائه شده از طرف سفارش دهنده به عهده نامبرده بوده و شرکت آروین لوح پرداز هیچ گونه مسئولیتی در جهت مرتفع نمودن آن عیوب ندارد.
7 - چاپخانه آروین متعهد می گردد سفارش را در زمان تعیین شده هنگام عقد قرارداد آماده و تحویل مشتری نماید. ضمنا سفارش دهنده متعهد می گردد حداکثر 3 روز پس از آماده شدن سفارش، آن را تحویل بگیرد، در غیر اینصورت ملزم به پرداخت هزینه انبارداری می گردد.
8 - در صورت آماده نشدن مستر کپی در موعد مقرر و آماده بودن الواح فشرده چاپ شده، کارفرما می بایست مبلغ کل سفارش را تسویه نماید. چاپخانه موظف است پس از آماده شدن مستر کپی ( با هماهنگی قبلی ) محصول چاپ شده را رایت نماید.
9 - سفارش دهنده متعهد می گردد محتوای تأیید شده توسط مراجع ذی ربط را با اصل مجوز ارائه شده مربوط به آن تطبیق داده و ضمن قبول کلیه مسئولیت ها از لحاظ صحت و سقم مالکیت طرح روی لوح فشرده، عنوان و محتوای آن، اصل مجوز و یا کپی آن را جهت تولید و تکثیر سفارش به شرکت آروین لوح پرداز تحویل نماید.
10 - سفارش دهنده ضمن تایید مندرجات این توافقنامه و رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، متعهد می گردد : نام، علامت تجاری، موضوع، محتوای لوح فشرده (تکثیر) و طرح چاپ شده بر روی لوح، متعلق به هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی باشد؛ و چنانچه هرگونه ادعایی از سوی شخص ثالث (اعم از دولتی و غیردولتی) در این خصوص مطرح شود شخصا پاسخگو خواهد بود و متعهد به جبران خسارت مادی و اعتباری به چاپخانه آروین لوح پرداز می باشد. 
11 - سفارش و درخواست تولید، چاپ و تکثیر لوح فشرده به صورت حضوری یا از طریق فرم سفارش آنلاین وب سایت به معنی قبول موارد توافقنامه چاپخانه آروین می باشد و مفاد این توافقنامه لازم الاجرا می باشد. هرگونه تغییر در مفاد توافقنامه در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
چاپ این صفحه